Pappret i maskinen tog slut. Ett jävla papper bestämde sig för att fastna.

Igår jobbade jag på mammas jobb. Jag var smått nervös innan jag skulle åka dit eftersom jag inte visste vad jag skulle göra och att personen jag skulle jobba med hade större förväntningar om mina office kunskaper än vad jag har (jobbade inte med mamma).
En halv timme efteråt sitter jag på en grön stol och väntar på att kopierings maskinen skulle kopiera färdigt mina 50 kopior av pappret. (visst det är svårt att andvända kopieringsmaskin, trycka in 2 knappar!!) Medan jag väntade på att kopieringsmaskinen gjorde sitt vek jag ihop gröna paffbitar till mappar (lite konstiga såna..). Det gick typ ut på att vika paffbiten 3 gånger.
Jag fick för mig att det viktiga jobbet jag utförde krävde en väldigt hög IQ. Jag kände mig både fiffig & viktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0