Halloween genom tiderna


Halloween disco med klassen på 4an


Halloween, Annika Jag och Roberta på 5an



Halloween08 hos Jooni

Lider jag av nån sorts fantasilöshet? Detta måste ha varit de enda festerna jag nånsin klätt ut mig till något på (vad jag minns iaf..), alltid djävul? +Kiras halloween på 7an!! Djävul då också för helvette!!
Jag har aldrig kommit på att jag gjort det alltid men då det dykit upp bilder på de så kan jag ju inte missa saken! Och ni märkte väl att hornen är de samma på varje bild? 2003-2009? Tydligen ett bra köp isåfall, på H&M gick de för typ 1,90e.
Samma stil nästa år igen right? neverr.. Nästa år tänker jag vara något ingen annan nånsin varit! Förslag tas emot.. En svamp var det första jag kom på?

Sleep tight säger Sara.. Blev småsur på mig själv nu.. :( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0