Det var så roligt jag måste skratta det kom en trekantig gubbe in.

Jag har suttit i flera timmar framför datorn och spelat på olika datorspel. Det tar ont i mina ögon och jag tror jag får fyrkantiga sådana snart. Nu måste jag sluta spela. Jag har blivit spelberoende. Matopeli,(jag slog det gamla rekordet idag!!) facebook spel, miniclip. Allt går. T.o.m gamla gamecuben är jag sugen på att testa! Kan bara inte andvända den så jag måste vänta på nån av brorsorna.. :( SuperMario gokart ftw!!

NU
har mitt jullov börjat. Jag känner trots allt ingenting. Var är min vita jul? Finns ej. Man får väl börja vänja sig med sånhänt? Om ett par år minns man inte mer hur det såg ut då det var snöigt här..


jag är fullt medveten om att jag ser ut att ha cancer med tanke på mina ögonbryn :)

Nu ska ja koncentrera mig på lite mer spel (;p) och sedan mat. Eller väntan på mat med andra ord. Jag kommer räkna minuter snart. Klockan 7 skall det käkas pizza i määängder.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0