Då man inte har planer vet man visst inte vad man skall göra,?

På fredag börjar jullovet.
I vår skola har vi nån slags 9-årig tradition vilken går ut på att julkyrkan ordnas på freda kväll klockan 23. Fredag kväll klockan 23? yepp. Fråga mig inte varför, det undrar jag också. Har något att göra med att vi inte behöver komma till skolan på lörda. Problemet är att då skolan tar slut borde det festas. Men kyrkan slutar först efter midnatt, det är då jag brukar lägga mig. Så, efter midnatt borde vi skaffa till oss en fest och orka festa? Problemet är visst att vi inte har någon fest. Vad skall vi hitta på på fredaG?



Alternativ
1. Festa. Vi skaffar en fest, festar hela natten och lägger oss på morgånen. En ganska hård start på jullovet.
2. Mysa. Övernatta nånstans med tjejjorna, kolla film, äta, tala osv. En sådär lite mysig och lugn start på jullovet.
3. Hem och sova? Bara ta det heelt lugnt, festa på lördag istället. Lite tråkigt kanske?

Detta problem bör lösas inom ett par dagar.. I'll let you know when I know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0