A drop in the ocean

Eftersom dagarn ett par dagar + - Jul är otroligt ointressanta och onödigt tråkiga (måste säga det igen) så har jag haft en ganska tråkig dag. Eller nu tycker jag att den var bra men på dagen hadde jag ur tråkigt.

.. soou jag drog iväg för salin och simma.
Såhär vid jul var det ganska tomt i simhallen (skönt!!) men trots allt fanns där ju en flertal gamlingar, kurder och kineser. (inte för att vara rasistisk.. men så var det ju.) Juldags som det är får gamlingarna fnatt och börjar tala med mig.
farbror, tyckte jag var för ung för att vattenspringa (heter det så?) Han tyckte det var för gamlingar.. I hans ålder då typ kanske? ..ookej men är det något man måste börja prata om mitt i mitt träningspass?o,o
Medelålderskvinna berättade för mig hur irriterad hon var på barnen som hoppade från simtornet. Hon simmade emot mig hela tiden och kommenterade varje gång nåt om barnen. En gång sa hon snabbt att hon försökt skrika nåt till dom men finlandssvenskar & kurder som de var förstod de inget. Der var hon så förbaskat sur över. En sur tant med andra ord.
Då jag skönt hade hela duschrummet för mig själv sprang det in 2 st små kineser och började babbla och skrika för fullt. De var otroligt fascinerade över varandras.. underliv! :)

What a day!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaha

j

2008-12-24 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0